martes, 23 de febrero de 2010

Activitat 18: Existeix la realitat fora de la ment idependenment que jo la pensi?


El concepte de "Jo", el subjecte en sí existeix, i per tant com a conseqüència, l'objecte també.
Ja que jo penso, i jo són un subjecte de la mateixa que sóc l'objecte d'altres subjectes. Però si el concepte del "Jo", i l'existència d'aquest està justificat donat que hi podem pensar, si podem pensar, tot allò que pensem és real. Però per poder pensar-hi, hem de dubtar, i per dubtar hem de partir de l'experiència, per tant, podriem afirmar l'existència de dues realitats. La realitat física que percebem amb la seva essència i idees, i la nostra realitat mental percebuda. Fet que explica que sí és possible l'existència fora de la ment independentment que jo la pensi.

No hay comentarios: